Korduma kippuvad küsimused e-poe, toodete ja kodulehe kohta

Kuidas tellimust esitada?

Pärast e-poes tellimuse esitamist saadame teile tellimuse kättesaamise kinnituseks meili. Seejärel saadame meilitsi ettemaksuarve (vaadake üle arvel olevad tooted, kogused ja värvid). Kui ettemaksuarvel on kõik õige, kasutage maksekorralduse tegemiseks ettemaksuarvel toodud andmeid. Kui teie makse on meieni jõudnud (tavaliselt ühe tööpäeva jooksul), saadame teile kinnituseks meili ja korraldame kohaletoimetamise. Saadetis jõuab teieni 1-2 tööpäeva jooksul.

Kuidas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?

Oma e-poes tehtud tellimust saate muuta või tühistada seni, kuni olete saanud kinnituse saadetise teele panemise kohta. Pärast seda, kui saadetis on teele pandud, ei ole võimalik seda muuta ega tühistada.

Kuidas ma saan tellimuse eest maksta?

Tellimuse eest maksmiseks on kaks võimalust:
1. Pangaülekandega sel juhul saadame teile ettemaksu arve koos oma pangaandmetega.
2. Lunamakse – võimaldab tasuda  kauba kättetoimetamise hetkel DPD kullerile. Sel juhul palume leida täpne summa.

Kui turvaline on e-poest tellida?

Meie e-poest tellimine on täiesti turvaline. Tellimust tehes ei küsi me teilt krediitkaardi või pangakonto andmeid. Me ei saa makse ajal infot teie kaardi või konto kohta.

Kas ma pean käibemaksu maksma?

E-poes on hinnad ilma käibemaksuta. Kui olete käibemaksukohustuslane, siis tellitud toodete ega saatmise eest käibemaksu ei lisandu. Kui te ei ole käibemaksukohustuslane või ostate tooteid eraisikuna, siis lisatakse toodete hindadele ja saatmiskuludele käibemaks 21 protsenti.

Kuidas ma tellitud kaubad kätte saan?

Meie koostööpartnerid on kullerfirmad DHL ja DPD. Mõlemad ettevõtted pakuvad võimalust oma saadetise teekonda nende internetikeskkonnas jälgida.

Kui suur on tasu saadetise kohale toimetamise eest?

Tasu saadetise kohaletoimetamise eest sõltub teie tellimuse kaalust. Soovitame teil teha proovitellimus meie e-poes, kus enne tellimuse lõplikku vormistamist näete, mis tuleks sellise tellimuse puhul kohaletoimetamise hinnaks.

Millal ma tellitud kaubad kätte saan?

Kui teie maksekorraldus on laekunud, paneme tellimuse teile teele kas DHLi või DPD kaudu. Saate selle kohta kinnituse, kust leiate ka saadetise jälgimisnumbri, mille abil saate vaadata, kus teie saadetis parasjagu asub. Saadetis peaks kohale jõudma 1-2 tööpäeva jooksul pärast teele panemist.

Kuidas ma saan oma tellimuse kohaletoimetamist jälgida?

Kui teie maksekorraldus on laekunud (tavaliselt ühe tööpäeva jooksul), saadame teile e-kirja koos jälgimisnumbriga.

Mida peaksin tegema, kui tellitud tooted on transpordi käigus ajal kahjustada saanud?

Kui toode on kättetoimetamisel kahjustada saanud, asendame rikutud toote tausta. Palun kontrollige tellimuse kättesaamisel toote pakendit. Kui pakend on kahjustatud, märkige kullerfirma dokumentidesse, et pakend on kahjustada saanud.

Mille poolest erinevad registreeritud kasutajana tellimuse vormistamine ja Quick Checkout?

Kasutajakonto registreerimine ei ole kohustuslik, saate oma tellimuse esitada ka Quick Checkoutis. Pange tähele, et tellimust saate muuta ja tühistada iga ajal, kuni saadetise teele panekuni.

Kuidas e-poest õige toode üles leida?

Meie e-pood on loodud selliselt, et selles oleks lihtne ringi liikuda ja vajalikke tooteid leida. Avalehe vasakus servas on põhikategooriad, kust leiate vajalikud seadmed ja mööbliesemed. Konkreetse toote leidmiseks võite kasutada ka otsingulahtrit, sisestage sinna toote kood või märksõnad.

Millal ma võin e-poest tellida?

Oma tellimuse saate esitada igal ajal, kuid õhtul pärast kuut esitatud tellimuse puhul võite saada tellimuse kinnituse alles järgmisel hommikul kell 9. Meie kontor töötab esmaspäevast reedeni kella 9-18. Seepärast arvestage, et laupäeval või pühapäeval tehtud tellimusele saadame kinnituse esmaspäeval.

Kas kõik tooted on laos olemas?

Meil on Baltikumi ja Skandinaavia suurim ladu, kust leiab kõik iluprofessionaalidele vajaliku. Kõik e-poes müügil olevad tooted on meil laos olemas. Kui peaks juhtuma, et mõni toode on laost otsa saanud, anname sellest teile teada niipea, kui oleme teie tellimuse kätte saanud.

Mis saab siis, kui toodet ei ole laos?

Võtame teiega kohe pärast tellimuse saamist ühendust ja teavitame teid toote saadavusest. Juhul kui toode on välja müüdud, teavitame teid, millal uus kogus lattu peaks jõudma või pakume teile funktsionaalsuse ja hinna poolest sarnast toodet.

Kas toodet on võimalik tagastada või vahetada?

Toodet on võimalik vahetada, kui see on transpordi käigus viga saanud või ei tööta. Sellistel juhtudel on vahetamine tasuta. Kui avaldate kolme päeva jooksul pärast toote kätte saamist soovi toodet ümber vahetada, saame seda teha, kuid siis lisandub transpordikulu.

Kas tootel on garantii?

Pakume 1-aastast täielikku garantiid. Kui teil tekib tootega probleeme, saatke meile foto ja probleemi kirjeldus, et saaksime olukorra kiiresti lahendada. Parandame või vahetame toote tasuta.

Kas ma saan e-poest ostes toodetele sama garantii kui poest ostes?

Jah, saate sama 1-aastase garantii.

Milline garantii on e-poest ostetud toodetele, kui midagi juhtub?

Pakume hooldust nii garantii ajal kui ka pärast selle lõppemist. Kui midagi juhtub 1-aastase garantii ajal, siis parandame või vahetame toote tasuta.

Kuidas ma saan oma tellimusest ülevaate?

Pärast e-poes tellimuse esitamist saate automaatse vastuse. See tähendab, et teie tellimusega tegeletakse.

Kas teil on pood, kus ma saaksin toodet näha?

Jah, meil on SALON LINE’i müügisaal Riias, kus saate kõiki seadmeid ja mööbliesemeid näha. Olete oodatud meid külastama.

Kuidas ma saan kindel olla, et olete usaldusväärne partner?

SalonLine tegutseb juba 2001. aastast! Meie klientideks on enam kui 12 000 iluprofessionaali ja salongi omanikku ning meie tootevalikus rohkem kui 35 000 toodet ilusalongidele, spaadele, tätoveerimissalongidele, meditsiiniasutustele, kosmeetikakoolidele ja teistele ilu- ja tervisetööstusega seotud ettevõtetele ja professionaalidele. SalonLine’i e-pood www.salonline.ee on iluprofessionaalide eelistatuim äripartner varustuse, tarvikute ja elektriseadmete osas. Soovi korral saame teile näidata tagasisidet meie klientidelt, kellega olema varem koostööd teinud.